čtvrtek 29. ledna 2015

Proč se necháme vodit za ručičku?

Tak si jednou zase naši zákonodárci usmysleli, že jsme nesvéprávní občané, co se bez nich o sebe nedokáží postarat a opět vymýšlejí regulace, aby nám ten těžký život ulehčili. Prý moc kouříme a zneužíváme toho, že je pivo v restauracích nejlevnější nápoj. A to se přece nesmí! Jak k tomu přijdou ti chudáci, co se žízniví připlazí do zakouřené hospody a považte, voda je stojí víc než pivo a ještě si uženou rakovinu plic!
Nevím, jestli to připadá jenom mně, že selský rozum opět dostává holí přes hřbet. Být majitelem restaurace, asi by mě štvalo, že mi někdo přikazuje, co mám a nemám prodávat a co ve svém podniku dovolím nebo naopak zakážu. Z pohledu zákazníka zase zastávám ten pohled, že pokud se mi nelíbí, že se někde kouří a je tam příliš levné pivo, prostě tam nepůjdu, je to jen moje svobodná volba. Ohýbání trhu, nabídky a poptávky, to je to, co jde našim zákonodárcům jedna báseň.

Žádné komentáře:

Okomentovat